Wednesday, March 31, 2010

My first blog....



Salam....first sekali aku rase happy sbb akhirnya tercapai jugak hasrat aku nak buat blog nie....sblm nie ada buat blog gak kat friendster tp dah lame x buka Fr...so cam dah x active sngt la nak update...2nd selamt berkenalan kpd semua pembaca blog..nama aku Shahrul atau name glamor kat Uitm Melaka dulu org panggil Kobat....hanya org2 tertentu jew yg panggil dgn gelaran tue...name komersial org paggil shahrul jew la, klu lg glam akak2 ( nyah2, rempit, pondan2) paggil aku sychsha...diorg ingat aku nie adik2 scha alya ker...kekeke...wah....!! gitula kan....so dlm blog nie aku nak kongsi pendapat, story mory pasal kesah aku, dan mencari kenalan...so aku harap aku dapt menfaatkan sebaik mugkin pasal blog nie....xkisah pasal ape pun gossip ker, cite panas ker........opsssssssss....!!!!.....hahaha.....akhirkata ape yang baik tue datang dari Tuhan dan ape yg xbaik tue datang dari kelemahan diri kita sendiri.........



No comments:

Post a Comment