Sunday, May 2, 2010

SEMESTER INI...!!! Pengalaman "TER"indah

Alhamdulillah...nie post aku yg ke 2 setelh sekian lame berdiam diri...ok la...yg nie aku nak cerita pasal aku...adoiiiiiii.......first dapat berita yg batch aku hotel and tourism akan berpindah ker puncak alam....haishhh....baru jew nak merasa kehidupan kat s.alam...tp shah tue dah betukar jadi puncak (puncak alam lah...)...oh...Tertekanyer...ah kesah per...di pendek cerita..gigih la pergi mandaftar dgn kekawan kang senang dapat satu rumh...time tue member yg hantar..TERIMA KASIH SYAMINUDDIN...sbb tolong aku time tue...bile sampai sini excited giler tgok bagunan yg serba serbi vouge dan futuristik (kekonon la kan) aku dapat kolj A4503B...

Mggu pertama cari kelas cam HARAM..kehulu kehilir mencari kelas...last2 NON ADO...!!! (xdew lah maksudnye
)...last2 dapat tau gak kelas kat FF2 rupenyer...kat sini mmg best mase awal2 sem tue teruja la dgn keindahan alam semulajadinya hari2 g jogging nak jage kesihatan konsepnyer...dng kawan2... last2 bolh nyanyi lagu PUDAR..semua beragan nak cantik ,kurus la...fit la...MACAM2 PE'EL ADE...yela sebb semakin naik semester semakin busy la..(nie hypothesis mase bljr sains zaman sekolh) QMT bru nak bljr...

kelas semua ok...lectr semua ok..yg bestnyer aku tukuang ambik laptop dan wayer..wah jd juru teknik partime lak aku kat sini...tuk kels CTU jew...kelas lain ader juruteknik lain..tp kadang terpaksae turun padang gak..sebb RASE TERPANGGIL MENOLONG KAWAN2 YG MEMERLUKAN" (trademark aku time diploma dulu kat melaka)..wah gitu lakan...!!!

Sebut pasal assigment semua OK....dapat kawan2 baru dari yg xkenal dah rapat..yela kenala peramahkan jgn la sombong giler...seronok bile dapat kawan2 baru kan...!!! hehehe...buat kerja same2 gi shoping kat bawah level 3 same2..hahaha.. padahal kedai photostat jew kot...gi kelas dan balik kelas same...yg best dan paling aku gemari (ceh... padahal xgemar) ialah klu aku mals gi kelas naik motor aku dgn kawan suke guna alternative nie pun klu nak jimat iaitu
'tangga batu cave"yg sangt moden dan contemporary (ader ker isitlah taggo contemporary) padahal nak tercabut kaki turn naik tagge nie....tp dari sudut kesihatan ianya bagus untuk pembakaran lemak di badan xcaye tryla.....nie penting untuk latihan fizikal, kot2 la lepas nie nak daki bukit atau gunung so dah ader pengalaman...


nie tanggo ala "batu cave" futuristik tue.

sekarag nie dah final so...good luck untuk korg semua, selamat maju jaya aku doakan untuk korg semua..dan make sure dapat keputusan yg meletop2..pop pop..!!! so next sem dah duduk luar kene cari rumh sewa kang kene la jadi camar pulang petang. pergi kelas pagi sah2 la balik petang. xnyer pengsan nanti. nak2 lagi bulan puasa loglai la seluruh tenaga dan usha kami untuk mencapai cita2 tersebut (dah cam bacaan ikrar lak)..kesian kat kitorg wahai UiTM dihati ku (wah tetap la kan utim di hati ku)...gitu la hakitatnye. kehidupan selgi bergelakr mahasiswa konsepnyer kene la bersusah payah.....ok la nanti aku sambung kesinangbungan kesah nie...di lain waktu nak bace buku luse ader paper tourism destination palnning....daaaaaaaaaaa......jumpe lagi...!!!

No comments:

Post a Comment